Panaudojome inovatyvaus gamintojo – Martin Audio akustines sistemas. Pagrindinis įgarsinimas iš priekio įgyvendintas su linijinio masyvo (angl. Line-Array) akustinėmis sistemomis – WPM. Ši linijinio masyvo modulių serija yra ypatinga tuo, kad yra itin mažų matmenų, tačiau pasiekiamas garso slėgis yra tinkamas ir koncertų salėms.
Pagrindinė įgarsinimo sistema atlieka vieną svarbiausių vaidmenų – ši sistema privalo kokybiškai perteikti visus garso režisieriaus užmanymus bei užtikrinti puikų suprantamumą ir raišką visoje žiūrovų salės erdvėje. Siekiant užtikrinti žiūrovų komfortą, garso slėgis bei dažninė charakteristika turi būti kiek įmanoma tolygi tiek salės priekyje, tiek galinėse eilėse, tačiau taip pat svarbu turėti platų dinaminį diapazoną. Rezultatas pasiektas puikus – išmatavome garso slėgio reikšmes bei dažnines charakteristikas įvairiuose žiūrovų salės taškuose – garso slėgio vidurkis kinta vos 6-ių decibelų ribose (+/-3 dB). Visuose matuotuose taškuose dažninės charakteristikos netgi išlaiko tą pačią kreivę visame atkuriamų dažnių diapazone – dėka nepriekaištingai sumodeliuoto garso sklaidos kryptiškumo ir specialių filtrų apdorojimo algoritmų, faziniai iškraipymai dėl salės akustinių savybių yra minimalūs.
Žemųjų dažnių atkūrimui panaudojome 6-is vienetus to paties gamintojo, SX118 modelio akustinius modulius, kuriuos kabinome šalia linijinio masyvo akustinių sistemų. Kadangi visada siekiame aukščiausio technologinio lygio – neapsiribojome paprastais sprendimais: žemųjų dažnių masyvą formavome taip, kad galėtumėme išgauti kryptišką bei koncentruotą žemųjų dažnių bangą, kuri būtų nukreipta tik į žiūrovų salės dalį, o ne į galinę sieną bei scenos dalį. Tai pavyko taip pat puikiai – scenos dalyje gavome -20 dB slopinimą žemųjų dažnių diapazone, lyginant su žiūrovų salės erdve. Tai suteikia ne tik daugiau komforto aktoriams bei atlikėjams, tačiau palengvina ir garso režisieriaus darbą – scenoje esantys mikrofonai turės platesnį panaudojamą dinaminį diapazoną.
Kadangi tai yra teatro salė, režisieriai dažnai turi kūrybiškų užmanymų ir garso srityje – tam tikrų scenos mikrofonų pagalba galima „perkelti“ scenoje vykstantį veiksmą į žiūrovų salės dalį. Tam panaudojome erdvinio garso, asimetrinio kryptiškumo akustines sistemas – Martin Audio CDD seriją. Sumontavome 8-nis vienetus akustinių sistemų per visą salės perimetrą – kiekviena akustinė sistema gali būti valdoma individualiai iš operatorinės garso mikšerinio pulto Yamaha QL1. Scenos įgarsinimui panaudotos to paties gamintojo CDD serijos akustinės sistemos bei naujos kartos sceniniai garso monitoriai – XE300.
Visas akustines sistemas valdo išmanūs stiprintuvai – net 7 vienetai keturių kanalų iK42 stiprintuvų. Kiekvienas jų gali sukurti įspūdingą – net 20 kW siekiančią galią. Šiuose stiprintuvuose yra sumontuoti specialūs garso procesoriai, kurių pagalba galima koreguoti pagrindinės linijinio masyvo akustinės sistemos kryptiškumą, fiziškai nekeičiant modulių posvyrio kampų. Tai yra vienas didžiausių tokio tipo akustinių sistemų pranašumų, kadangi galima suformuoti pluoštinę akustinę bangą, kuri sklistų tik ten, kur reikia.
Visai signalų distribucijai ir perdavimui panaudojome išskirtinai tik skaitmeninį formatą – dvigubą Dante protokolo tinklą. Garso pultą galima naudoti tiek operatorinėje, tiek žiūrovų salėje, pakanka prijungti 2 laidus ir garso operatorius gali pilnai valdyti visas nuotolines įvestis ir išvestis iš kelių darbo vietų be jokio papildomo konfigūravimo ar kabelių perjungimo. Nuotolinėms įvestims ir išvestims scenoje numatėme Yamaha RIO 1608-D2 sceninius blokus. Belaidžių mikrofonų sistema taip pat veikia Dante tinkle – įdiegėme Shure ULXD serijos dešimties kanalų radijo sistemą. Visa garso sistema papildomai valdoma planšetiniu kompiuteriu, visoje salės bei operatorinės erdvėje. Visi garso signalai taip pat gali būti nukreipiami ir į holo erdvę bei grimerines.
http://martin-audio.com/
http://www.shure.com/
http://www.yamahaproaudio.com/
https://www.biamp.com/