ateitiesTECHNOLOGIJOS

garsasvaizdasšviesa

Pasaulyje pripažinta skaitmeninių ekranų sistema - Swedbank banke

Lietuvoje sėkmingai savo veiklą plėtojantis bankas „Swedbank“ nusprendė investuoti į modernias technologijas ir savo bankų padaliniuose įrengti skaitmeninę informacinę sistemą (angl. Digital Signage). Pradiniame etape pasirinktas kitos kompanijos pasiūlytas ekonominis sprendinys nepasiteisino – buvo per sudėtinga administruoti sistemą, turinys buvo atnaujinamas tik rankiniu būdu tiesiogiai prisijungus prie kiekvieno informavimo prieigos taško. Audiotonas, išanalizavęs kliento techninę užduotį, pasiūlė pradėtą diegti sistemą pakreipti link profesionalaus sprendimo – SCALA Digital Signage sistemos. Ši sistema pateisino visus užsakovo lūkesčius – panaudojus SCALA programinės įrangos paketą, sistema yra valdoma centralizuotai internetu, geba atkurti įvairių standartų vaizdo ir garso bylas.

Kompanijos Scala Inc. (JAV) sukurta programinė įranga yra skirta foninės muzikos, garso ir vaizdo reklamos bei kitos informacijos transliavimui į bet kur pasaulyje esančius nutolusius taškus (šiame projekte – į „Swedbank“ klientų aptarnavimo centrus).

Šią sistemą galima būtų lyginti su privačia televizijos ar radijo stotimi, kurios programų transliacija vykdoma internetu, o pačią programą pagal savo poreikius kuria sistemos užsakovas. Muzikinė, vaizdinė bei reklaminė informacija iš anksto paruošiama ir patalpinama centrinėje tarnybinėje stotyje, o nutolusiuose skyriuos kompiuteris-grotuvas internetu gauna jam skirtą informaciją ir užduotu laiku ją ištransliuoja.

Sistemos galimybės:

  • nustatytu laiku transliuoti foninę muziką;
  • nustatytu laiku transliuoti reklaminius klipus;
  • nustatytu laiku transliuoti tam tikrą tekstinę informaciją klientams arba darbuotojams;
  • nustatytu laiku transliuoti tam tikrą garsinę informaciją klientams arba darbuotojams;
  • galimybė vienu metu transliuoti skirtingą informaciją skirtinguose regionuose, skyriuose bei skirtinguose ekranuose;
  • beveik neribotos sistemos plėtimo galimybės – iki 30000 nutolusių taškų.

Vienas pagrindinių banko reikalavimų diegiant šią sistemą buvo saugumas. Sistemos bandomoji versija buvo tam tikrą laiką testuojama, imituojami įsilaužimo bandymai. Po sėkmingų išbandymų nuspręsta tęsti sistemos diegimą.

Viso įdiegta apie 140 klientų aptarnavimo skyrių visoje Lietuvoje. Dalyje skyrių ši sistema skirta tik foninės muzikos atkūrimui, kitur be to transliuoja ir reklaminius vaizdo klipus.

Skaitmeninės informavimo sistemos centrinė tarnybinė stotis yra fiziškai sumontuota Kaune, iš jos informacija yra perduodama tik tam tikslui skirtu saugiu interneto ryšio kanalu.

Klientų aptarnavimo centro sistema aprūpinta HP personaliniu kompiuteriu-grotuvu su ESI Maya MKII garso atkūrimo plokšte, AMC garso stiprinimo įranga bei akustinėmis sistemomis. Didesnieji klientų aptarnavimo centrai aprūpinti NEC arba Planar profesionaliais LCD displėjais. Kiekvienos skaitmeninės informavimo sistemos posistemės foninio įgarsinimo akustinių sistemų, LCD ekranų kiekiai ir garso stiprintuvų modeliai buvo parenkami pagal klientų aptarnavimo skyriaus dydį ir klientų srautus.

Esant interneto linijos sutrikimams, klientų aptarnavimo skyriaus skaitmeninio informavimo sistema geba dirbti autonominiu režimu net 10 parų. Esant sutrikimams, sistema apie tai automatiškai informuoja atsakingus asmenis.

Šiuo metu Audiotonas yra pasirašęs sutartį su „Swedbank“ dėl skaitmeninės informavimo sistemos bei jos turinio priežiūros ir valdymo.

Panaudoti įrenginiai

  • Scala Digital Signage programinė įranga
  • NEC LCD displėjai
  • AMC PC8T akustinės sistemos
  • AMC iPlay5 akustinės sistemos
  • AMC garso stiprintuvai

Nuorodos